.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تكميلي/ديدار منتخبان مجلس هشتم با نماينده ولي فقيه

نماينده ولي فقيه در استان مازندران گفت: وحدت و يكپارچگي رمز موفقيت در تحقق نوآوري و شكوفايي در نظام اسلامي است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،نورالله طبرسي جمعه شب در نخستين جلسه مشترك با منتخبان مردم مازندران در مجلس هشتم شوراي اسلامي گفت: وحدت از جايگاهي برخوردار است كه فقط در سايه رعايت اين مهم مي توان به خواسته هاي جامعه دست يافت.
وي از انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي به عنوان آزمون الهي در نظام اسلامي و ديني ياد كرد و افزود: مردم ولايي استان مازندران با حضور گسترده خود در اين دوره از انتخابات شركت كردند و نمايندگان خود را به مجلس هشتم شوراي اسلامي معرفي كردند.
طبرسي با تاكيد بر اين نكته كه مردم با حضور خود در انتخابات به نماينده مورد نظر و اصلح راي دادند تصريح كرد: نمايندگان در واقع امانتدار ولي نعمتان نظام اسلامي هستند و بايد با پشتكار و تلاش فراوان در جهت رفع مشكلات و جبران عقب ماندگي ها بكوشند.
امام جمعه مركز استان مازندران با اشاره به اينكه پيگيري براي حل مشكلات به صورت دست جمعي راه را هموار مي كند اضافه كرد: در گذشته به دليل عدم وحدت نمايندگان خيلي از فرصت هاي خوب براي سرمايه گذاري از دست رفته است و اين دوره بايد با وحدت رويه بتوان فرصت هاي ايجاد شده را به فعليت تبديل كرد.
نماينده ولي فقيه در استان مازندران به ظرفيت هاي استان در بخش فارغ‌التحصيلان اشاره كرد و گفت: متاسفانه در توسعه كشاورزي، صنعت و ايجاد اشتغال مازندران از استان هاي كمتر توسعه يافته است و بسياري از مناطق محروم مانده است و در رفع محروميت بايد از اين افراد استفاده كرد.
وي با اشاره به فرمان محوري مقام معظم رهبري در آغاز سال مبني بر نوآوري و شكوفايي، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را مبدا نوآوري در قانونگذاري برشمرد و بيان كرد: مازندران براي رونق اقتصادي به توسعه همه جانبه در بخش‌هاي كشاورزي و صنعت نياز دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.